الانثى واحضانها الدافئة

الانثى واحضانها الدافئة


عمرها حصلتلك دي تبقي لسه شايف حد وانتي لسه ماتعرفوش....بس نفسك تجري عليه و تحضنه تنام في عنيه وانتي لسه ماتعرفوش انا بئي حسيتها معاها ..
بعد البدايه اللي اخدتها من اغنيه تامر حسني لاني حسيت فيها اني فعلا ده حصلي من سته شهور مضت .. حيث كنت اقضي اجازه بمصر..
عارفين عندما تتقابل عينان وتتعمق النظرات وتدخل روح بداخل الروح الاخري ويحدث التقاء للاحاسيس .. وتتكلم الشفايف بابتسامه .. وكل منهم يعبر للاخر عن شعوره تجاه الاخر بس بصمت رهيب .. من بعيد لبعيد.. تحس ان روحك تعانق روحها .. احساس رهيب مملؤ بحب واعجاب وشهوه .. ساعتها تحس انك بعالم تاني عالم كلو امنيات واشتياق وشهوه ومتعه .. شعور جميل جدا ..عندما تتفاعل نظرات وابتسامات مع بعض لتعبر عن اعجاب مملؤ برغبه للحب والمتعه .. حب بمتعه ومتعه بحب ..
بعد المقدمه دي احكلكم احلي ليله قضتها يمكن بحياتي .. لم احس بهذا الشعور من قبل ان اري هذا الغزال اري هذا الجسم الجميل اري عود جميل يرتدي فستان ازرق غامق خفيف وتري من خلاله هذه البشره الناصعه البياض والجسم البديع ... فخاد طويله مثل المهر العربي الاصيل .. وهذه الشفايف متل الفراوله .. والعيون السود اللي ياثروا العقل والاحاسيس .. اري هذه الانثي الجميله زو السابعه والعشرون عاما تدخل حفل الخطوبه اللي كنا مدعويين ليه .. باحد دار الحفلات
..
كنت ابارك للعروسين واسمع هذا الصوت النواعمي الجميل وانظر الي هذا الجمال اللي يفوح منه عطر خلاب ياخد العقل .. انثي تمسك بايدها طفلتها البالغه عامان .. وتجر وراها هذا الزوج اللي حسيت من ساعه ماشفته انو لا يليق بهذا الجمال الفاتن خالص .. ميزته انو مهندس معماري يبني المدن الجديده ... رجل غني غناء فاحش .. نظرت اليها ونسيت العروسين من الجمال الفتان .. حسيت بنشوه غريبه ... وتقابلت عينانا .. وتهامست العينان وهنا ادركنا بعض بابتسامات خفيفه مليئه بالاعجاب ..
رجعت الي الطاوله اللي كنت اجلس فيها مع معارفي .. وفجاه لقيت الجمال الفتان يجلس بجانبي علي الطاوله شئ غريب وعجيب يحدث ..
قالت انا باسنت ودي بنتي فرحه .. قلتلها **** اسم بنتك جميله جدا هي اسمها فرحه ووجهها كلو فرح .. قالت بجد قلتلها طبعا جميله متل مامتها .. راحت رقعه ضحكه رهيبه بالصاله ووجدت القاعه كلها سابوا العروسين واتجهوا باعيونهم باتجاه هذه الضحه الغريبه العجيبه اللي ممكن تفجر احاسيس وتكسر قلوب رجال عظماء اشداء ..والتفتت علي اقاربي وقالت لهم من الاستاذ ده ؟؟؟ التفت لها اكبر الرجال سننا عم عزيز وقال ده احمد ابننا بس هو عايش باوربا .. قالت اه باين عليه من اسلوبه وشياكته .. انا سمعت كده حسيت ان ركبي بترتعش ومخي نزنل بالبنطلون وارتبكت .. حسيت انها ليله حظ حقيقي ..المهم ابتدات الموسيقي وحسيت ان المدام مش علي بعضها بترقص وهي جالسه علي الكرسي وزوجها لا يهش ولا ينش جالس جنب مقاول كبير يتكلم بالعمل .. والمدام عايشه حياتها ...
كنا ننظر لبعض باعجاب شديد وقالت لي تعرف ان عيونك غريبه .. قلتلها عيوني انا ليه ؟؟ قالت معرفش .. المهم بعد شويه جاء رجل وزوجته وعاوزين يقعدوا معنا علي الطاوله لانهم من العائله .. واحد احضر لهم كرسيين وطلبوا مني ان اوسع شويه للكراسي زحفت بالكرسي ناحيتها وفجاه حسيت ان هناك محطه كهرباء فولت عالي تجلس بجانبي ورعشه رهيبه تسري باعصابي وعضلاتي وجسمي كلو يهتز من ملامسه رجلي لرجلها .. نظرت لي وابتسمت وحسيت منها بالرضا ..كنا نتكلم عن الحياه والحب والرومانسيه واشياء كتير حسيت انها متقبله مني اني اتكلم معها طول الليل .. وفجاه سمعت صوت البوفيه انفتح ياجماعه اتفضلوا للعشا .. المهم قالت لي ح ادي البنت للخادمه واحصلك علي البوفيه .. ذهبت للبوفيه وهناك حصل هجوم رهيب علي البوفيه والناس اخدت تخطف الاكل من علي الطاولات ..
مسكت طبق وحاولت اصل لاي طبق اصبر به عصافير معدتي .. وفجاه وجدت لحمه ناعمه تقول لي انت مكسوف ولقتها بحضنبي وتقول وسع وسع اعملك طبق .. وهنا ادركت ان المدام عندها طيظ غريبه وعجيبه . ناعمه وطريه .. اخ واخ من الجسسم الجميل .. هنا حسيت ان زوبري ابتدا يعلن عن نفسه بطيظ المدام .. حسيت بمتعه من ملامسه راس زوبري لطيظ المدام .. المهم مقدرتش استحمل هذا الجسم الناعم السخن اللي ولا احسن راقصه رقص شرقي .. لقيت راس زوبري متل الليمونه بمنتصف طيظ المدام..
لفت نفسها لي وقالت بطل شقاوه قلتلها ايه قالت بطل .. رجعت لورا شويه وبعد شويه لقيت طيظ المدام تبحث عن راس زوبري .. روحت زانق زوبري بطيظها وحسيت ان كل شئ يمشي بطريقه انسيابيه... شئ غريب كل شئ ماشي بطريقه سلسه وتفاهم ..الناس كانت ملهيه بالاكل وانا ملهي باحلي متعه تقف امامي .. حسيت بشعور غريب حب ممزوج بالمتعه واتمنيت ان امتلكها لنفسي بقيه عمري ..لا ادري لماذا ولكني كنت منجذب ومنساق الي الجمال والرقه .. وهي كانت معي متل الطير الهادئ الجميل .. حمامه بيدك تحس بجسمها الناعم الرقيق .. وتحس بانوثتها .. حسيت ساعتها ان انوثتها منجذبه ليا بطريقه غريبه.. اخدنا اطباق الاكل ورجعنا الي الطاولات .. وكانت نظرات عينينا لا تفارقنا احساس مابعدو احساس .. نظرات كلها حب وشهوه ونشوه واشتياق .. عواطفنا وجدت كل واحد منا الاخر ..
انتهت فتره الاكل وجلستنا نستمع للموسيقي بجوار بعض .. ونشاهد الرقص والفرح عند العالم .. كل الناس مشغولين بالموسيقي وانا وهي مشغولين ببعض .. وفجاه نستمع اغنيه محمد حماقي (الا اللغبطه دي ليه يالخطفني ياريت تقولي..ايه حصلي بالملي اللي عشت احلم بيه..وليله اخدتني علي مشمي وكنت راضي..دحنا يادوب بنقول ياهادي ..ام لو فات شهر ح يحصل ايه ) لم ادري الا ويدي من تحت الطاوله ومفرش الطاوله تتلامس مع بعضها وحسيت ان اصابعنا تلامس بعض وتمسك بعض وحسيت بمتعه جميله من الملامسه وكنا من حين لاخر نبص بعيون بعض .. ايد علي ايد بتسلم وعيون بعيون تتكلم شعور غريب ..
حسيت باننا مشتاقين لبعض اشتياق غريب وعجيب .. هي اعطت البنت للخادمه وامرتها للذهاب للسياره.. واتفقنا علي اننا نكمل السهره مع بعض بعيد عن عيون الناس ..اتفقنا علي ان نتقابل بخارج القاعه من غير ما حد يشوفنا ونذهب لمكان اخر ... هي انسحبت بالاول وانا بعد خمس دقائق انسحبت للخارج .. وخرجت بالخارج ولم اجدها ولم اعرف حتي سيارتها شكلها ايه .. المهم حسيت بحزن رهيب لاني لم اجدتها وحسيت بوحده غريبه وغربه رهيبه وضياع .. للحظات .. حسيت ان قلبي سوف يتوقف لفقدانها ..
ما انقذني الا صوت الشغاله من خلفي وهي بتقولي سيدي سيدي ستي مستنياك علي الشارع بره بالسياره والبيبي ..المهم حسيت بالامل ثانيا وحسيت بالدم بيجري بعروقي ثانيا وحسيت بشهوه وسعاده ورعشه جميله تدب بجسي ..
روحت للسياره وجلست بجانبها وطبعا زوجها لسه بالحفله مشغول مع رجال الاعمال .. وهي جالسه وانا اري الجسم الجميل بجانبي وموجات من الحاره الجميله والكهرباء تنتشر منه لتصيب جسدي بالنشوه والحب والقشعريره .. المهم وصلنا الي بيتها واخدت ***** والخادمه وطلعت لشقتها وقالت لي ان انتظرها لحد ماتنيم البيبي بالسرير وتقفل علي الشغاله .. انتظرت ربع ساعه بالسياره وكانت كانها ربع قرن .. وفجاه اجد هذا الجسم الجميل يلبس فستان اسود رهيب ناعمع .. ولا ادري لماذا تحب الالوان الغامقه الداكنه.. ولكني كنت اجد فيها جمال باي لون تلبسه..فستانك جميل ئوي ئوي قلت انا .. عجبك قالت هي .. قلتلها اعتقد ان جسمك محلي الفستان قلت انا .. قالت بلاش مجامله .. قلتلها جسمك مش محتاج لمجامله .. انا بقول حقيقه ... انت رومانسي خالص .. قالت هي ..قلتلها مش بجميع الاحوال .. بس الليله حاسس معك بزمن الحب الجميل .. قالت انت باين عليك بكاش كبير .. قلتلها لو اشوف جسمك الجميل ده ونعومتك الرهيبه ورقتك اللي تاخد العقل ح اكون اكبر بكاش بالدنيا ..قالت انت بكاش ورومانسي كمان هههههههههههه..
لا ادري والا وانا بمسك يدها وهي تشدها تاني انت مجنون خليني اسوق اصبر .. قلتلها علي فين رايحين .. قالت بيت خلتي.. اختي ارمله تعيش لوحدها بفيلا بالهرم .. وهناك ممكن نقعد عندها ..وعلي فكره خالتي لا تحب زوجي وهي حاسه انو رجل فظ وعدواني واني كان ممكن اتزوج واحد احسن منو شكلا وروحا يعرف يعطيني الحب .. افهم من كده انك فاقد الحب قلت انا .. قالت ارجوك ماتقلبش عليا المواجع .. قلتلها ما علينا .. بس كنت اعتقد انك بالعز ده اسعد انسانه بالدنيا .. قالت الفلوس مش كل شئ .. تعرف ان زوجي مش ح يرجع البيت الا عند نور الصباح .. قلتلها معقوله .. قالت ايوه انا الان خمس سنوات زواج اتعودت علي كده .. مش مصبرني الا بنتي فرح.. ربنا يخلهالك قلت انا ..كانت نظراتنا كلها تعبير عن حب واشتياق وشهوه وكنت لا ادري ماذا تخبئ لنا الليله ..
المهم وصلنا الي فيله خالتها ودخلنا بداخلها بالسياره الهونداي الحمراء .. وكانمت قيلا علي النظام القديم من ايام زمن الحب الجميل ..كانت خالتها بالسرير ست عجوزه جدا صحيت وسلمت عليا وتاسفت انها لا تستطيع السهر .. وهنا دخلت غرفتها اللي كانت بالدور الاول لانها لا تستطيع طلوع السلم .. وهنا حسيت بمتعه غريبه .. انا وهي بعالم تاني لوحدنا .. شعور غريب وعجيب .. نظرنا لبعض ولم ندري الا باول قبله جميله رهيب .. رائحه البرفان كانت بتجزبني ليها وطعم شفايفها كان غريب وعجيب وحسيت انها كالحمامه بيدي وحسيت انها مسلمه نفسها لي وانها مشتاقه للحب والمتعه
كنت اضع يدي علي ظهرها الناعم والمسه وحسيت انها رايحه فيها وسايحه بيدي .. حسيت انها بترتعش وبتدفعني وتقولي احمد امسك نفسك شويه ..انا بردو متزوجه ..قلتلها تفتكري الجسم ده والشعور ده والجمال ده والاحاسيس دي الواحد مايتفاعلش معها وما يجريش عليها ده انا بردو انسان ياباسنت طبعا ده اسمها .. قالت **** اسمي من شفايفك حلو ئوي.. مسكتها وقبلتها واخدت لسانها بفمي واخدت امص فيه .. وحطيت يدي علي فخدها وابتدات امسح كفي بفخادها وابتدات افتح رجلها يمين ويسار وبباطن كف يدي ادعك كسها وحسيت انها بتدفع كسها باتجاه كفي.. وابتدات باصابعي من فوق الفستان العب بكسها .. حسيت انها مشتاقه ومحرومه من الاحضان والمداعبات .. حسيت ان عندها كبت عاطفي وجنسي رهيب.. المهم قالت لي تعالي نطلع فوق لحسن خالتي تصحي .. طلعنا السلم وكاني اسير سنه الي الطابق العلوي والسلالم مش عاوزه تنتهي ..
المهم وصلنا الي غرفه النوم .. وكانت غرفه قديمه جدا وهي قالت دي غرفه دخله خالتي .. وعلي فكره خالتها ليها ولد وبنت مهاجرين لاستراليا ..المهم جلسنا بجانب بعض وقالت لي تحب اجبلك حاجه تشربها طبعا انا ما كان لي نفس لشئ الا لاخدها بحضني والاحساس بجسمها البديع ..
جلسنا علي طرف السرير بجانب بعض واحنا ننظر لعيون بعض وفجاه حطيت يدي اليسار خلف كتفها ونيمتها علي ظهرها ووضعت شفايفي علي شفايفها .. وهنا كان قبله حاره غريبه رهيبه استمرت وقت طويل وحسيت انها مشتاقه للاحاسيس ..والقبلات.. والاحضان ..وضعت يدي علي فخدها من تحت الفستان الناعم ,, وكانت فخداها متل المرمر الناعم .. تعمقت يدي ووصلت الي كسها من فوق الكيلوت .. وكان اسود ناعم رهيب وحسيت ان سوائل كسها تغرق وتبل الكيلوت..لا ادري الا واني اركع علي ركبتي واضع راسي وفمي علي كسها من فوق الكيلوت واعض كسها عضات غريبه وعجيبه .. وهي تشد بشعري وتلامس راسي وتتاوه تاوه رهيب ..
رفعت نفسي وابتدات اشيل الفستان .. وهنا وجت احلي صدر باحلي حماله صدر بتلمع رهيبه .. وصدرها يبرز من فوق الحماله .. حسيت بمتعه رهيبه وانا امسك صدرها الناعم الناشف واخدت حلمات صدره البارزه بفمي واخدت اامص الحلمات واعضهم بشفايفي وهي تتاوه وتضع يدها علي راسي وتضمني لجسمها ..نزعت عنها الكيلوت وهنا اري امامي كس ناعم نظيف ليس له رائحه كس غريب وعجيب انظف من كس طفله صغيره بدون شعر شفايف كسها تبرز لاعلي شكل غريب وعجيب وضعت يدي افتح كسها اللي له ***** صغير كان مشدود وناشف ويبرز من كسها ووضعت لساني علي *****ها واخدت الحسه بطرف لساني ..
وهي تقولي انت طلعتلي من فين ؟؟ انتي بتعمل ايه ؟؟ انتي ايه حكايتك بالظبط ؟؟ اسئله من اعماقها وهي تقولي انا عمري ما حد عمل كده ..اخ منك
المهم رفعت رجلها علي صدرها وكسها احمر وردي جميل برز من بين رجليها كانت مغمضه عينيها .. حطيت لساني علي كسها وابتدات الحس من تحت لفوق عند *****ها .. المهم حطيت طرف لساني عند فتحه كسها واخدت احرك لساني بطريقه دائريه علي حواف فتحه كسها .. حسيت انها بتفرز افرازات كتير جدا من الشهوه والاشتياق .. نشفت لساني ووقفته متل الزوبر ودخلت لساني بكسها وابتدات الحس جناب جنسها من الداخل وهي تتاوه وتصرخ اخ اخ ايه الحلاوه دي انتي مافيش زيك اديني اكتر قالت هي .. كانت عريانه لفتها وكانت طيظها ناعمه وحوافها الداخليه رهيبه طيظ متل المهلبيه مسكتها وحطيت وشي عليها ومتعت خدودي بنعومه طيظها .. دخلت صباعي بين فلقتيها .. واخدت العب بخرم طيظها بنعومه ورقه وهي تدفع طيظها للخلف .. كان منظر خطير الكس يبرز للخلف وخرم طيظها وردي ناعم رهيب ..
نيمتها متل وضع الكلب وحطيت راسي وفمي بطيظها واخدت انيكها بلساني من الخلف والحس كسها .. كانت فشخه طيظها للخلف بطريقه رهيبه ..
حسيت بهيجان رهيب نزلت بنطلوني باقصي سرعه حسيت ان راس زوبري ح تنفجر وخرج زوبري من جنب الكيلوت واعلن عن نفسه واشتياقه للدخول بكس المدام الهايجه ..المهم نزلت الكيلوت .. وركبت فوق طيظها كالحصان وحطيت زوبري بفلقه طيظها وهي تلف يدها وتمسك زوبري وتلعب بيه بطيظها .. وقفت بجانب السرير وهي قعدت علي حافه السرير ومسكت زوبري واخدت تدلك بيه وجهها وتقبل الراس كانت بتضع لسانها علي راس زوبري كانها بتلحس ايس كريم .. المهم اخدت الراس فقط بين شفايفها واخدت تمص بطريقه غريبه وعجيبه اخ اخ من احساس غريب .. ابتدات ادخل زوبري بفمها وامسك راسها واحركها وهي وضعه زوبري بفمها .. واخيرا قالت ارجوك دخلو بئي قلتلها استني شويه .. ايه رايك الحسلك وانتي تمصيلي .. قعدنا نلحس ونمص وهي كانت فوقي وانا اشد صدرها بيده والحلمات حاجه رهيبه ..
المهم كانت مرحله اعداد للجنس قالت احمد مش قادره خلاص حطوا بئي نفسي ازوقه يالا بئي .. المهم روحت منيمها علي ظهرا ورفعت رجلها علي صدرها وكان كسها امامي مفتوح بطريقه رهيبه ..حطيت الراس عند فتحه كسها وابتدات احركها بطريقه دائريه وهي ابتدات تنزف من كسها سوائل رهيب .. دفعت هي وسطها نحو زوبري وانا دخلت زوبري بقوه بكسها وهي اطلقت صرخه لدرجه اني وضعت يدي علي فمها وقلت لها حاسبي خلتك تسمعك ... كانت رجلها علي اكتافي وايدي لفتها حول ظهرها وزوبري مغروز بكسها ولحم زوبري يخترق لحم كسها والراس كل ماتروح للامام تخبط بجدار كسها من الداخل وبكل مره تصدر صوت غريب وعجيب .. كانت بعالم تاني كانت بشهوه عميقه كانت رايحه لبعيد ئوي لعالم الاحلام .. وفجاه اصدرت صوت يعبر عن قذفها وهي تقول اديني تاني ارويني نفسي ازوق لبنك اديني اديني .. نفسي اكتر واكتر ارويني ارويني ابتدات احرك زوبري بطريقه قويه وبعنف واضمها بقوه وافعص صدرها واحط يدي هول كتفها وكنت متل الاسد اللي لما بيمسك لبؤه مابيسبها ماسكها برجلي وايدي وكانت مسلبه الاراده فقط بحاله متعه رهيبه وعجيبه..
وفجاه قالت ارجوك عاوز احس لبنك بكسي .. وفجاه ضغطت بزوبري داخل كسها وراس زوبري حست بجدار الكس وهنا نزل مني شلال مني بكسها بنفس الوقت حسيت انها بتصرخ وبنضم بعض باحضان بعض كانت مره رهيبه وعجيبه قذفنا مع بعض ..
اخدتها بحضني وقبلتها وحسيت انها نايمه بصدري متل البيبي شعور غريب .. حسيت انو الحب بعينه وترجم الي شهوه ومتعه .. قالتلي انتي ليه مش متزوج قلتلها بلاش الكلام ده دلوقتي خلينا مع بعض .. قالتلي اول مره احس بمتعه متل المتعه دي .. المهم استرحنا باحضان بعض وروحت بالنوم انا وهي وفجاه لقيتها صحيت وقالت اصحي اصحي ... صحيت وانا ضاممها لصدري حسيت ان زوبري شد ثانيا من المتعه .. نمت فوقها تاني ودخلت زوبري وهي اخدتني بداخلها بطريقه غريبه .. اخدت زوبري بداخلها كانها لا تريد ان يخرج منها ثانيا ..المكهم نيمتها علي بطنها وحسيت انها خلاص نفسها اكتر واكتر حطيت مخدتين تحت بطنها وكانت طيظها لفوق.. ودخلت زوبري بكسها من ورا وهي تدفع طيظها للخلف .. وانا احرك زوبري حركات مكوكيه رهيبه .. حسيت بمتعه رهيبه وحسيت اني مش عاوز اطلع زوبري .. كان جنس بحب وحب بجنس .. شئ رهيب رهيب.. متعه مابعدها متعه ... كنت بحاول ان امتعها بطريقه رهيبه بمتعها علشان حبيتها ونفسي تتمتع كانت شهوتي هي شهوتها شهوتي تتحرك لتمتع شهوتها كانت كل شويه تقذف حممها وكل مره احس بشهوه كبيره لانها بتتمتع .. كنت باحاول متعتها بطريقه غريبه كنت باحاول اعرفها انها جميله بطريقه تانيه كنت بحسسها انها متعه مابعدها متعه .. استمرت المتعه لحد الفجر وفجاه قالت احمد انا بحب ئوي بس لازم امشي اروح البيت لاني تاخرت .. المهم لبسنا ملابسنا وحضنا بعضنا وكانت قبله جميله طويله..
ركبت السياره معها واخدتني لبيتي انا نازل قالت ده ليله من عمري لا تحسب احمد بوست ايدها ونزلت وراحت بسيارتها وانا قلبي راح معها ..
المهم روحت البيت ونمت بعمق حيث كانت الساعه السابعه صباحا .. وراحه البرفان بتعها مليه ملابسي وصحيت الساعه الثالثه علي جرس التلفون وصوتها بيقولي بحبك احمد بس مش ح اقدر اشوفك تاني علشان بيتي وبنتي..
حزنت حزن رهيب وقعدت مهموم لفتره ورجعت للبلد اللي عايش فيها اعيش علي زكراها وزكري ليله لا تنسي.. وعايش علي امل اني اراها تانيا وعرفت من عائلتي انها بتسال عني كتير جدا

No comments:

Post a Comment